Nederland gaat op reis en neemt weer Cocculine® mee

Binnenkort gaat Nederland weer massaal op vakantie. Of men nu met de auto, de trein, de boot of het vliegtuig reist, reisziekte zet in veel gevallen een domper op de reispret. Misselijkheid, duizeligheid en braken maken de reis tot een vervelende ervaring.

Homeopatisch geneesmiddel bij reisziekte

Elk jaar gaat circa 75% van de Nederlanders één of meerdere keren op vakantie. Onderzoek toont aan dat 4 op de 10 mensen last heeft van reisziekte. Vrouwen en kinderen blijken het meest gevoelig voor reisziekte te zijn. Reizigers kunnen weer met plezier uitkijken naar het begin van de vakantie want vanaf nu is Cocculine®, homeopathisch geneesmiddel bij reisziekte, weer terug van weggeweest op de Nederlandse markt. Cocculine® zal dan ook weer een plekje in de reisapotheek van veel reizigers krijgen.

283728 cocculine%20packshot a147dd original 1529924118

Van de makers van Oscillococcinum®

Cocculine®, een geneesmiddel van de makers van Oscilloccinum®, is voor iedereen vanaf 2 jaar een veilige oplossing bij reisziekte. Zonder bijwerkingen zodat ook alle chauffeurs met een gerust hart naar de vakantiebestemming kunnen afreizen. Gebruikers beoordelen Cocculine® als een effectief middel bij misselijkheid (91%) en braken (86%)*.Cocculine® is verkrijgbaar in een verpakking met 30 tabletjes en kan ook bij zwangerschapsmisselijkheid geadviseerd worden.

283727 untitled 127d98 original 1529924076

Binnen het Boiron assortiment zijn naast Oscillococcinum®, Sédatif PC® en Cocculine® binnenkort ook Homeovox® en Coryzalia® weer verkrijgbaar.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Salveo Pharma B.V., telefoonnummer 040-2315010 of via info@salveo-pharma.nl.

* Bron: Quick Survey Frankrijk 2016

Over Salveo Pharma

Salveo Pharma is verantwoordelijk voor product development, sales, marketing en distributie van welbekende merken zoals Trachitol®, isla® keelpastilles, Prospan®, Nisita® neuszalf, Oscillococcinum® , Losimed Duo®