Altijd goed bij stem met deze innovatieve stempastille.

afbeelding-isla-voice-pr.png
  • png

Goed bij stem is als een vanzelfsprekendheid, je stem ‘doet’ het namelijk altijd. Pas wanneer je klachten krijgt word je bewust van jouw stem. Dat geldt zeker voor intensieve stemgebruikers; mensen die beroepshalve of hobbymatig veel gebruik maken van hun stem: leerkrachten, telefonisten, zangers, etc.

Speciaal voor deze doelgroep ontwikkelde isla pastilles de eerste stempastille in Nederland, specifiek gericht op het behoud van je stem: isla medic voice.

Miljoenen amateurs halen alles uit hun stem

Nederlands grootste hobby is zingen. Dankzij de innovatie van isla pastilles met de isla medic voice kunnen twee miljoen 'stemgebruikers' alles uit hun stem halen.

Elke sport of hobby kent materialen om nog beter te trainen, om alles uit je prestatie te halen dankzij innovatieve oplossingen. Met dit uitgangspunt hebben wij deze stempastille ontwikkeld.  Brand Group Manager Stefanie ter Woorst.

The voice of Holland, it's all in the name

De talenten van The voice of Holland weten als geen ander hoe belangrijk het is om goed voor hun stem te zorgen. Uiteraard vertrouwen zij hiervoor op de isla pastilles.

Dat maakt The voice of Holland en isla pastilles, in het specifiek de nieuwe medic voice variant tot een perfecte match. Vanaf morgen wekelijks te zien in en rond Nederlands’ meest populaire televisieprogramma The voice of Holland (20.00 uur, RTL 4). De samenwerking is mede tot stand gekomen door mediabureau De Mediaboerderij.

isla medic voice pastilles

De "voice pastilles" zorgen voor een effectieve bescherming bij heesheid en stemklachten. De innovatie zit in de unieke formule met hydrogelcomplex, hyaluronzuur en een speciaal extract van IJslands mos. Deze tezamen hydrateren en beschermen daarmee de slijmvliezen in mond en keel die beschadigen tijdens intensief stemgebruik, waaronder zingen.

Bovendien bevatten de keelpastilles geen suiker, zijn ze vrij van allergenen en hebben ze een lekkere kersensmaak. Hiermee is isla medic voice de eerste stempastille in Nederland die zich specifiek op de stem richt.

meer informatie:

Over Salveo Pharma

Salveo Pharma, creating healthcare solutions.

Ontvang het laatste Salveo Pharma nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL